Lépés 1 of 83

1%
Előre meghatároztuk az oldal konkrét célját és helyét az értékesítési folyamatban?*
Mi a célja az oldalnak?*

Van a cégnek kidoglozott online marketing stratégiája?*
Pontosan meghatároztuk a célközönségünket a weboldal készítése előtt?*
Hogyan csináltuk ezt?*
Pontosan tudjuk mi a célközönségünk gyakorlati problémája? (amitől nap mint nap szenved)*
Pontosan tudjuk, hogyan érzi magát ettől és mi a következménye rá nézve?*
Egy mondatban le van írva a versenyelőnyöm? (Mitől vagyok különleges a számára?)*
A weboldal főcímeit összeolvasva kiderül a mondanivalóm 80%-a és “értékesít” a szöveg? (tehát szkennelhető)*
Hogyan lett ez lemérve?*

Milyen állapotra vágyik a célközönségünk? Pontosan tudjuk és leírtuk, hogy mi lesz a gyakorlati végeredmény? (az az állapot, amikor a gyakorlati probléma meg van már oldva)*
Pontosan tudjuk és leírtuk, hogyan érzi magát ettől és mi ennek a következménye rá nézve?*
A fejléc megfelel az 5 másodperces szabálynak? (Aki látja, 5 másodperc alatt megérti a következőket: mi ez, hol vagyok; mi a termék/szolgáltatás; miért különleges és mi a vágyott eredmény amit kap (tehát miért jó ez neki).)*
A főcím egyértelműen elmondja mi a termék és a vágyott eredmény amit szállít?*
Az alcím/leírás a főcímet támasztja alá és nem tesz egy újabb ígéretet?*
Az alcím ezt a felépítést követi: Termék->Probléma kiküszöbölése->Vágyott eredmény elérése?*
Van CTA a fejlécben?*
(CTA = cselekvésre felhívás. Legtöbbször egy gomb, amire rá kell kattintani)
A CTA-ban konkrétan kimondjuk, hogy mit kell tennie a vevőnek, vagy, hogy mi fog történni? (pl.: ajánlatot kérek; kérem az ingyenes e-maileket; stb.)*
A weboldal különböző helyein elhelyeztünk több CTA gombot?*
Van "probléma" szekció az oldalon? (Ahol az érdeklődő megoldandó problémájáról beszélünk)*
Valós és fájó problémáról van szó?*
Egy felmérés vagy megkérdezés alapján jöttünk erre rá?*
Kellően elmélyítjük a problémát az olvasóban?*
Egyértelműen és kristálytisztán fogalmazzuk meg a problémát?*
Mi alapján gondoljuk így?*

A probléma leírásában (tehát a kis szövegben) mondunk valami újat vagy alátámasztjuk az eredeti problémát?*

Használunk “ők vs. mi” blokkot az oldalon? (ellenpozícionálás)*
Megfogalmazzuk, hogy mi a baj a konkurencia megoldásával, és mi miért vagyunk mások?*
Van 'félelem/kifogás' blokkunk az oldalon?*
Bemutatjuk a vágyott végeredményt az oldalunkon? (élet a termékkel vagy a szolgáltatás megrendelése után)*
A termék előnyeiről beszélünk, vagy arról az eredményről, amit a termék létrehoz a vevő életében?*
A vágyott eredmény abból következik, hogy a korábbi fő problémát megoldja?*
Három oszlopos elhelyezésbe kiemeltük a 3 legerősebb “vágyott végeredmény”-t?*
Az itteni leírások csak alátámasztják a fő mondanivalót?*
(a vágyott végeredmény résznél)
A weboldal szövegezése az ügyfél szemszögéből beszél (neki miért jó, ő mit kap, stb) vagy a cég szemszögéből? (mi a termék, milyen szolgáltatásaink vannak, milyen minőségű a termék, stb.)*
Van olyan blokkunk az oldalon, ahol elmondjuk a “titkos összetevőt”? (ez a mi megoldásunk a problémára, a termékünk/szolgáltatásunk különlegessége)*
A termékekhez/szolgáltatáshoz kapcsolunk kézzel fogható előnyöket is? (pl.: weboldal, ami az érdeklődőből vevőt generál)*
A megoldásunkat egyértelműen, egyszerűen és átláthatóan mutatjuk be? (egy 12 éves megértené?)*
Ehhez a részhez Z-blockot használtunk?*
A weboldal képei alátámasztják az adott blokk szövegezését? (tehát a kép alapján lehet sejteni, mi lesz a szöveg?)*
Be van mutatva egy blokkban, hogy ki az ember a termék mögött?*
Itt elmondjuk, hogy miért is vagyunk hitelesek a probléma megoldásában?*
Megtudja az olvasó, hogy miért is értjük meg az ő problémáját? Honnan fakad az együttérzésünk és miért fontos számunkra az ő problémája?*
Kiderül az olvasó számára, hogy érdekel minket az ő problémája és segíteni akarunk neki?*
Megtudja az olvasó, hogy milyen szakértelmünk van a területen? (hiteles ember/cég vagyok a probléma megoldására?)*
Van egy nagyon egyértelmű és ütős címsorunk ehhez a blokkhoz?*
(a szakételem részhez)
Van ajánlat blokkunk az oldalon? (ahol bemutatjuk, mit fog kapni pontosan)*
Egyértelmű és nagyon konkrét az ajánlat? (12 éves gyerek megérti?)*
Milyen ajánlatot használunk?*
Növeljük az ajánlat értékét bónuszokkal?*
Valóban - az ügyfél számára - értékes bónuszokat adunk?*
Az extrák és bónuszok megjelenített értéke meghaladja a termék tényleges árát?*
Használunk sürgetést az oldalon? (miért most vásároljanak?)*
Használunk egyedi garanciát?*
Az ügyfél valódi kockázatára vállaltunk garanciát?*
Ütős, egyedi neve van a garanciánknak?*
Van olyan blokkunk, ahol egyértelműen elmondjuk (3 lépésben), hogy mit kell csinálnia és mi fog vele történni?*
Leegyszerűsítve látja az együttműködés/vásárlás folyamatát 3 egyszerű lépésben? (pl.: kérd az ajánlatot a lenti űrlapon->1 órán belül felhívunk, hogy egyeztessünk->megállapodás után neki is látunk a tervezésnek)*
Használunk pipálos upsell-t az oldalon?*
Van kapcsolati űrlap az oldalon?*
Vannak egyértelmű utasítások a kitöltéséhez?*
Van egy GYIK (gyakran ismételt kérdések) rész az oldalon?*
Itt olyan kérdéseket válaszolunk meg, ami kifogásként/félelemként fel szokott merülni a vásárlóinkban?*
Van egy konkrét lezárásunk az oldal végén, ahol elmondjuk mi lesz a következménye, ha most nem dönt és azt is, hogy mit kell tennie?*
Az ügyfelekről, vagy rólunk szól inkább a weboldal?*
Feltüntettünk referenciákat/véleményeket az oldalon?*
Van egy konkrét rendszerünk referencia/vélemények/visszajelzések gyűjtésére, amivel marketing szempontból hasznos anyagokat kapunk?*
Melyik oldalt hirdetjük?*

Használtok videót az oldalon/oldalakon?*
A hajtás feletti rész egyértelműen megválszolja ezeket a kérdéseket 5 másodperc alatt: mi ez, hol vagyok? Mi a termék? Miért jó ez nekem? Mit csináljak most?*
(hajtás feletti rész = a weboldalnak az a része, amihez nem kell legörgetni, amit egyből lát az oldalra érkező)
Hogy szólíthatunk téged?*

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

riveragency
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.